Rap Nobody faster than Rap God (Eminem) - MC Silk raps in 7 languages feat. L.U.C.
Może zacznijmy od tego że silk po wstawieniu tego filmiku szybko przestał być rap nobody . Jak dla mnie jest to godne podziwu wykonanie coveru ,,Rap God'' ze względu na szybkość , i rozumiem że tekst nie może być zbyt ,,skomplikowany'' bo oczywiste jest że po przełożeniu go na kilka innych języków wyjdzie wszędzie co innego, aletytułu boga rapu shady nie nadał sobie tylko ze względu na skill ale także na to że był pierwszym z bardzo znanych raperów (białych oczywiście), i ogólnie zmienił rap , choć zaczynam sie coraz więcej zastanawiać czy aby nie na gorsze , ale o tym może w innym artykule , na nadanie sbie takiego tytułu na pewno wpłynęło także to że wielokrotnie zdobyl wiele nagród w tym nagrodę grammy . Moim zdaniem to było głównym powodem jego wywyższenia się nad innych raperów , oczywiście kazdy może uważać inaczej .5% populacji pisze po angielsku , no i co to za argument czy on powiedzial ze usa to pępek świata , bo ja jakoś sobie tego nie przypominam . Oczywiście nie będę stronniczy i przyznam że eminem rzeczywiście sam pogubił sie wiele razy w swoim rapie i jego teksty są coraz mniej związane z prawdziwym rapem wręcz podchodzą pod PoP , w wielu nowych piosenkach pisze takie bzdury że sam czasem mam problem żeby dobrnąć do końca nagrania .Silk naśmiewa się z eminema bo on uważa że miał pod górkę bo jest z Detroid , tu eminem ma racje bo kiedyś ciężej było zaistnieć teraz zakładasz kanał na youtubie i puffff... jesteś gwiazdą :) . Nie wiem czy silk słyszał także o tym że w ostatnich latach powstało wiele talent show takich jak ,, Mam Talent czy Must Be The Music . W których naprawdę nie jest ciężko wygrać , wystarczy tylko odrobina talentu i pasji , a więc ,, chłopacy z polskich osiedli '' mają o wiele łatwiej niż on . Zgodzę się że też chciałbym aby Eminem zszedł trochę na ziemię , bo jego ego z roku na rok rośnie i rośnie ... Część poza piosenką (przesłanie dla wszystkich rap nobody) zgadzam si w zupełności z tym co było w tekście i właśnie o tą zmianę na gorsze mi chodziło , kiedyś sam hejtował niektórych a teraz z nimi nagrywa , co tu dużo mówić eminem po prostu się sprzedał , niczym Snoop Dog ... Gangsta raper ha żałosne . Gdzie się podziało Thug life , gdzie prawdziwy rap : 2Pac ,Eazy e , Biggie , Red man , Dressta i inni . Po części jest to wina eminema że dziś po wejściu w Nicki Minaj na wikipedi widzimy Napis : Gatunek - Hardcore Rap .Z mojej strony to tyle . Zachęcam do dyskusji poniżej jezeli ktoś nie zgadza się z moja opinią. I z góry dziękuje za followy i komy .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz